Takenoverzicht (voorheen zaaldienst)

Hierboven kun je het meest actuele takenoverzicht vinden. Zoals jullie kunnen zien hebben we vanaf seizoen 2017-2018 geen zaaldienst meer, maar krijgt iedereen vaste taken toegewezen.

We hebben hiervoor gekozen omdat we gemerkt hebben dat de taken vaak bij dezelfde personen komen te liggen.

We hebben iedereen zoveel mogelijk op z'n eigen speeldagen ingedeeld. Mochten er op de dag qua tijd problemen ontstaan (een eigen wedstrijd begint bijvoorbeeld eerder dan de anderen), verwachten we dat de scheidsrechters en de teams die op dat moment spelen even uithelpen. Aangezien we dit voor het eerst proberen, is alle positieve feedback natuurlijk welkom!

Er mag natuurlijk altijd onderling geruild worden! Geef dit dan wel even door aan Annemarie en Bart.

Het is je eigen verantwoordelijkheid om een vervanger te zoeken wanneer je niet kan.

Als hier nog vragen over zijn; stel ze gerust aan de TC!

Succes allemaal!

De teams die de laatste wedstrijden spelen dienen hun zaaldeel op te ruimen (net opruimen, banken terugzetten, teltafel + stoelen wegbrengen) al het overige zoals overgebleven etenswaren, flesjes etc dienen in de afvalbakken gedeponeerd te worden. De zaaldienst ziet toe en helpt mee dat bovenstaande gebeurt en alles netjes wordt achtergelaten.

Taken Zaaldienst

Voor  de wedstrijden:

Minimaal een half uur voor de 1e wedstrijden aanwezig zijn met minimaal 3 personen.

Velden opbouwen, dus

Netten + antennes ophangen

Scheidsrechtersstoelen neerzetten

2 banken per veld neerzetten

Telbord + tafel + stoel per veld klaarzetten

Blauwe mappen uit de geluidskast (grijze kast rechts in de kooi) halen en klaarleggen.

Scheidsrechters ontvangen, dus

scheidsrechtershok/kleedkamer aanwijzen

consumptiemunt geven

formulieren aanwijzen

Als er een scheidsrechter niet komt opdagen, deze persoon bellen en/of een vervangende scheidsrechter regelen.

Zorgen dat de wedstrijdformulieren op tijd worden ingevuld.

Zorgen dat de wedstrijden op tijd beginnen!!!

Tijdens de wedstrijden:

Netten op de goede hoogte hangen.

Jeugdwedstrijden fluiten.

voor het niet volledig invullen van het wedstrijdformulier heeft de Nevobo sancties aangekondigd, het is te verwachten dat dit ook gaat gelden voor het onbevoegd laten fluiten van wedstrijden.

Na de wedstrijden

Zorgen dat de velden en de zaal netjes wordt opgeruimd.

Nethoogtes:

Dames                   2.24 m                   Heren                     2.43 m

Meisjes A               2.24m                    Jongens A              2.43 m

Meisjes B               2.15 m                   Jongens B              2.24 m