Aanmelden als lid van Surf

Om te kunnen volleyballen bij Surf hebben wij een geldige inschrijving nodig. Met deze inschrijving, én de aan te leveren pasfoto (zie onder) registreren wij onze leden ook bij de Nederlandse Volleybalbond (NeVoBo). De inschrijving is pas definitief als deze compleet is en is bevestigd door onze ledenadministratie.

Pasfoto insturen

Naast het inschrijfformulier hebben wij een recente, goed gelijkende pasfoto van onze leden nodig voor aanmelding bij de NeVoBo. Gebruik onderstaande knop om een (nieuwe) pasfoto te e-mailen of stuur 'm zelf aan ledenadministratie@vvsurf.nl. Het gebruik van deze pasfoto en de overige gegevens die je beschikbaar stelt is vastgelegd in ons Privacyreglement.

Meer info?

Wil je meer info over Surf, contributiebedragen etc. kijk dan in het menu bij "Algemene informatie". Of kom een keer langs op onze trainingsavonden.

Afmelden als lid

Wil je je als lid afmelden, doe dit niet via je trainer/coach maar stuur een email naar onze ledenadministrateur Ton Anema (ledenadministratie@vvsurf.nl)