Informatie voor mini's

Leuk dat je op volleybal zit of dat je belangstelling hebt in volleybal!

Bij Surf bestaat volleybal uit drie delen: trainen, wedstrijden spelen en – volgens velen het beste onderdeel - leuke activiteiten.

â€‹

De trainingen zijn op de vrijdagmiddag van 17.00 - 18.00 uur in sporthal “De Slag”.

â€‹

De mini-competitie wordt gemiddeld een keer in de twee weken gespeeld. In deze competitie zijn de regels aangepast zodat het voor alle leeftijden superleuk is om mee te doen. Afhankelijk van het niveau wordt in overleg met de trainers besloten vanaf wanneer je mee kan dan doen aan de competitie. Als je nieuw bent is het verstandig eerst een periode te trainen.

De wedstrijden worden op zaterdagmorgen gespeeld in de regio, soms in Hoevelaken. Je speelt dan twee wedstrijden van een half uur.

Als je competitie gaat spelen krijg je een echt SURF-shirt! Zelf hoef je alleen te zorgen voor zaalsportschoenen en een sportbroekje. Wil je al kijken naar de spelregels van het mini-volleybal - ook wel CMV(Cool Moves Volleybal) genoemd - kijk dan op onze website bij mini’s - spelregels.

Mocht je belangstelling hebben voor volleyballen, maar je twijfelt een beetje, dan mag je een paar keer vrijblijvend meetrainen. Op die manier kan je ervaren hoe leuk volleybal is. Bel me of stuur een berichtje, dan zorgen we dat de trainers weten dat je komt.

Surf boft met een zeer actieve jeugdcommissie die een aantal keer per jaar leuke activiteiten organiseert met als hoogtepunt het inmiddels beroemde Surfkamp, de afsluiting van het jaar.

​​

Voor meer informatie over Surf kijk ook op onze website: bij het menu “Algemene Info Surf

Voor vragen of meer informatie over de mini’s neem dan contact op met Tessa van Veelen.

Tessa van Veelen

06-51520965