• Jeugdcommissie

Surf Volleybal Anders toernooi

Het einde van het seizoen komt al langzaam in zicht. Om het gezellig met elkaar af te sluiten organiseren wij

op zaterdag 11 mei een grootschalig volleybal toernooi voor leden en niet-leden!!

Wij zullen op verschillende manieren gaan volleyballen: Blindvolleyballen, strandbalvolleyballen, blacklight volleyballen en reuzevolleyballen.

We spelen het toernooi in 3 groepen: van 6 t/m 9, van 9 t/m 12 en van 12 t/m 17 jaar (als je 9 of 12 bent mag je kiezen in welke groep je meedoet. Je geeft je op met zijn tweeën. Bij elke wedstrijd wordt je gekoppeld aan een ander tweetal. Daarmee vorm je dan een team. Dit betekent dat je elke wedstrijd een ander team hebt. Het tweetal wat de meeste wedstrijden heeft gewonnen verdient aan het eind van het toernooi een leuk prijsje.

Wat moet jij doen:

Vraag een vriend/vriendin/broer/zus/buurjongen/ buurmeisje of iemand anders om mee te doen aan dit onwijs leuke volleybaltoernooi. Geef je op en kom naar de Slag. Iedereen kan meedoen en je hoeft dus niet op volleybal te zitten of te kunnen volleyballen (het spelplezier staat voorop!).

Neem een wit T-shirt mee, dit in verband met de veiligheid. (Mocht je dit niet hebben dan krijg je van ons een fluorescerend veiligheidsvestje bij het blacklight-volleyballen.)

Wanneer:    Zaterdag 11 mei in Sporthal De Slag

Hoe laat:     van 10:00 - 12:00 (6 t/m 9 en 9 t/m 12 jaar)

van 12:30 - 14:30 (12 t/m 17 jaar)

Je kunt je opgeven via deze link: https://forms.gle/e9nPmJnh1coXYXhT8.

Opgeven kan tot en met zaterdag 4 mei! Ben je te laat om je in te schrijven? Schrijf je dan niet alsnog in via de link, maar stuur dan een mailtje naar jc.vv.surf@gmail.com. Wellicht kunnen we dan nog iets voor jou regelen.

Hopelijk zien wij jullie allemaal op zaterdag 11 mei!

Groeten namens de jeugdcommissie,

Alissa, Ilse, Jorick, Mandy en Thijs