• Voorzitter

Surf Nieuwsbrief 2022-2023 (december)

De nieuwe nieuwsbrief is verzonden! Boordevol informatie over het reilen en zeilen binnen Surf...

"Zo tussen Sinterklaas en Kerst in is het goed om met elkaar samen te zijn en goed om het jaar

te overdenken en vooruit te blikken. We hebben veel om met trots op terug te kijken: een mooi lustrumjaar, een WK vrouwenvolleybal, een volledig draaiende competitie met veel gezelligheid in en om het veld op zaterdagen (én met al de huldiging van de eerste kampioenen) en een gezonde en gezellige vereniging. Maar ook was er een traan dit jaar; een prominent erelid is ons ontvallen en een hele recreantengroep heeft moeten besluiten te stoppen met volleyballen.

In 2023 staan we als vereniging voor economische uitdagingen: de energiecrisis gaat ook ons beïnvloeden door de aangekondigde fors hogere huurtarieven voor de zalen. Toch willen wij als bestuur sporten bij Surf laagdrempelig en betaalbaar houden voor iedereen omdat we een belangrijke sociale functie in de Hoevelakense gemeenschap vervullen. Met ieders inspanning om zuinig met de materialen om te gaan lukt dat vast! Tot slot licht ik in deze nieuwsbrief alvast een klein tipje van de sluier op van de aankomende bestuurswisselingen per maart 2023."

Veel leesplezier!

Heb je de nieuwsbrief niet in de mail ontvangen? Check je 'SPAM' folder of lees 'm >>> HIER <<<

61 weergaven

Recente blogposts