• Voorzitter

Digitale ALV 2024 van 11 tot en met 25 maart 2024

Bijgewerkt op: 19 apr.

Beste leden,

Van 11 maart tot en met 25 maart 2024 organiseren we onze digitale ledenvergadering. In deze periode kun je op onze speciale pagina op de website lezen hoe de vereniging het afgelopen jaar gefunctioneerd heeft en lees je de plannen van het bestuur voor 2024.

Naast de jaarverslagen van de Technische Commissie, de Jeugdcommissie en het bestuur kun je de financiële verantwoording inzien en lees je hoe de kascontrolecommissie dit beoordeeld heeft.

Voor 2024 kun je de begroting inzien en we nemen je mee in de afwegingen om te komen tot een nieuw contributievoorstel per seizoen 2024-2025.

Tenslotte zie je hoe het bestuur de diverse commissies bezet heeft en daar heb je inspraak in!

Omdat we transparantie en betrokkenheid vanuit de leden belangrijk vinden brengen we een aantal stukken en voorstellen ter stemming. Ook nodigen we je uit om met ons en elkaar in gesprek te gaan over onderwerpen die jij als lid belangrijk vindt.

Alle informatie over de digitale ALV vind je op onderstaande link:

Deze pagina is uitsluitend voor leden bedoeld; inloggen kan met het wachtwoord vvsurf2024. We verzoeken je de link en de inloggegevens niet verder de delen.

We hopen op veel belangstelling en zullen uiteraard in de eerstkomende nieuwsbrief verslag uitbrengen van de uitkomsten van de vergadering.

Met sportieve groeten,

Namens het hele bestuur (Wendy, Mariët, Christiaan, Eric, Gert-Jan)

Arjan Nederhand