• Pieter Meijer

Surf - Kersttoernooi op 23 december

Bijgewerkt op: 15 dec. 2019

Beste ouders en mini’s, Volleybalvereniging Surf organiseert voor de basisschooljeugd alweer voor de 11e keer het  Surf - Volleybal – Kersttoernooi op maandagochtend 23 december Wat gaan we doen: We gaan weer op verschillende manieren volleyballen: blindvolleyballen, strandbalvolleyballen, blacklight volleyballen, tafelvolleyballen en reuzevolleyballen. Black-light volleybal is volleyballen in het donker met black-lights. Je ziet dan alleen de dingen die wit zijn of fluorescerend. Dit doen we allemaal op twee niveaus voor de leeftijd 6 t/m 9 jaar en voor de leeftijd van 9 t/m 12 jaar. (Als je 9 jaar bent mag je zelf bepalen met welke groep je mee wilt doen). Je geeft je op met zijn tweeën. Bij elke wedstrijd wordt je gekoppeld aan een ander tweetal. Daarmee vorm je dan een team. Dit betekent dat je dus elke wedstrijd een ander team hebt. Het tweetal wat de meeste wedstrijden heeft gewonnen verdient aan het eind van het toernooi een leuk prijsje.

Wat moet jij doen:

Vraag bij voorkeur iemand die niet op Surf zit zoals een vriend/vriendin/broer/zus/buurjongen/buurmeisje of iemand anders om mee te doen aan dit leuke volleybaltoernooi. Geef je op en kom naar de Slag! Iedereen kan meedoen en je hoeft dus niet op volleybal te zitten of te kunnen volleyballen (het spelplezier staat voorop!). Neem een wit T-shirt mee, dit in verband met de veiligheid. (mocht je dit niet hebben dan krijg je van ons een fluorescerend veiligheidsvestje bij het blacklight-volleyballen.)

Wanneer: Maandag  23 december in Sporthal De Slag

Hoe laat: 10.00 – 12.30 uur

Je kan je als duo tot en met vrijdag 20 december opgeven via deze link:

Maar vol = vol, dus geef je snel op ! Wij vragen aan elke deelnemer een vrijwillige bijdrage van 3 euro (meer mag natuurlijk ook!). De opbrengst gaat naar Grace Care Nederland die zich inzet voor een kindertehuis in India (meer info http://gracecarenederland.nl/).

Voor meer informatie over dit kersttoernooi: Pieter Meijer 06-28504783 p.meijer28@chello.nl