• JC

The battle, durf jij het aan?

Beste Jeugd en ouders,

Nu het nieuwe schooljaar alweer een tijdje bezig is en we weer hard aan het trainen zijn. Is de jeugdcommissie natuurlijk weer druk met het regelen van activiteiten voor dit seizoen. De eerste activiteit is alweer achter de rug en was een groot succes!

Nu vonden wij het eens tijd om met alle jeugdleden bij elkaar te komen.

Vrijdag 1 november zullen we de proef op de som nemen en kijken wie van onze jeugdleden het meeste talent heeft. Wie is er bijvoorbeeld de beste bankzitter? Wie heeft er de meeste kennis? En wie heeft er de meest vlugge vingers?

We starten de activiteit om 20:00 uur en zijn rond 23:00 weer klaar. Mocht je er graag bij willen zijn maar eerder naar huis moeten is dit geen probleem. Geef dit dan wel aan op het inschrijfformulier! De activiteit is geheel gratis en vindt plaats in De Slag. Dus trommel al je teamgenoten op en schrijf je snel in via de onderstaande link.

Inschrijven kan tot dinsdag 29 oktober! Als je te laat bent, kan je nog proberen een mailtje te sturen naar jc.vv.surf@gmail.com, misschien kunnen we dan alsnog iets voor jou regelen.

Naast de vele activiteiten die eraan zitten te komen zijn we ook alweer bezig met het surfkamp van 2020. Hou alvast 5 tot 7 juni vrij in je agenda zodat je hierbij kan zijn!!

Groetjes namens de jeugdcommissie, Rosalie, Mariët, Joost, Robert, Lars en Rachelle