Jeugdcommissie Surf

15 mrt 20221 minuten

Jeugdcommissie activiteit: Klimbos 3-4-2022

Bijgewerkt: 5 mei 2022

Beste jeugdleden, mini’s en ouders/verzorgers,

Ondertussen mogen we gelukkig alweer een aantal maanden genieten van de trainingen, wedstrijden en gezelligheid in de sporthal. Het zal jullie daarnaast niet ontgaan zijn dat we dit jaar het 50-jarig bestaan van

Surf vieren. Daar hoort natuurlijk ook een te gekke jeugdactiviteit bij!

Om weer eens gezellig bij elkaar te komen, het seizoen goed af te sluiten en dit jubileum te vieren gaan we met zowel de jeugd als de mini’s naar het klimbos in Almere.

De activiteit zal plaatsvinden op zondag 3 april van 13:30 tot 16:30. We verzamelen om 12:45 bij de Slag en zijn rond 17:00 weer terug.

De activiteit kost 4,00 euro per persoon. Trek kleding en schoenen aan waarin je vrij kunt bewegen en zorg voor een gevulde maag. Wij regelen natuurlijk wel wat te snoepen en te drinken.

Je kunt je opgeven via >>deze<< link.

Opgeven kan tot 25 maart. Ben je te laat om je in te schrijven? Schrijf je dan niet alsnog in via de link, maar stuur dan een mailtje naar jc.vv.surf@gmail.com. Wellicht kunnen we dan nog iets voor jou regelen.

Hopelijk zien we jullie allemaal 3 april!

Groeten namens de jeugdcommissie,

Joost, Mandy, Ilse, Mariët, Rosalie en Rachelle

Reminder: surfkamp is dit jaar van vrijdag 10 juni tot zondag 12 juni.